Cəmi bir ay əvvəl ölkə və dünya ictimaiyyəti dünyada analoqu olmayan
daha bir Azərbaycan möcüzəsinə şahidlik etdi. Seçkilər kütləvi
saxtalaşdırıldı.
ATƏT Demokratk Təsisatlar və İnsan
Haqları Bürosu seçki məntəqələrinin 58 faizində saxtakarlıq hallarının baş
verməsini bəyan etdi. Bütün dünya dəhşətə gəlsədə azərbaycanlılar heç
təəccüblənmədilər. Hətta nə 58 faiz? Heç
98 faiz məntəqələrdə saxtalaşdırma bəyanatı da doğru deyil. Seçkilər 100 faiz
məntəqələrdə saxtalaşdırılıb deyənlər də oldu.
Yadıma sinif yoldaşım Şamilin 2003-cü il seçkiləri ərəfəsində “lap
Mehdi Sahibi Əl zaman zühur eləsə və gəlib Azərbaycanda prezidentliyə namizəd
olsa da qutudan İlham Əliyev çıxacaq” deməsi düşdü.
Hakimiyyətin hər dəfə seçkiləri belə asanlıqla saxtalaşdıra
bilməsinin əsas səbəblərindən biri bəlkədə birincisi seçki komissiyalarını
inhisarında saxlamasından qaynaqlanır.
Bəlkədə səhv edirəm amma növbəti mitinqlər də seçkilərin
nəticələrinin ləğvi tələbi ilə yanaşı seçki komissiyalarının tərkibinin paritet
əsasda formalaşdırılması tələbi mütləq olmalıdır.Seçicinin seçkiyə gəlməməsinin
əsas səbəbi budur.
Hakimiyyətə izah
edilməlidir ki, mövcud Seçki Məcəlləsində nəzərdə tutulan seçki
komissiyalarının formalaşdırılması prinsipi cəfəngiyyatdan başqa bir şey deyil.
Mövcud qanunvericiliyə görə
MSK-na 6 nəfər parlament çoxlugu 6 nəfər parlament azlığı 6 nəfər isə
parlamentdə təmsil olunan bitərəflər tərəfindən təyin olunur.
Əsas diqqət yönəldiləsi məsələlərdən biri Bitərəflər
1.Əvvəla əgər vətəndaş və
ya deputat öz bitərəfliyini elan edibsə hansı haqla hökumət onları siyasətə
qoşulmağa məcbur edir?
2. Parlamentdə olan bitərəf
deputatlar əgər yığışıb bir mövqedən çıxış edirlərsə artıq bitərəf deyillər.
3. Bitərəf deputatların
guya bitərəf seçiciləri təmsuil etməsi fikridə doğru deyil. Heç bir yerdə belə
sorğu keçirilməyib. Bitərəf seçicilərin həm hakim partiyaya həm müxalifət
qüvvələrinə həmdə çoxsaylı bitərəf və müstəqillərə səs verdiyini yəqin ki hami
təsdiqləyər. Bəzi bitərəflər isə ümumiyyətlə seçkidə iştirak etmirlər.
4. Bitərəf deputatlar elə
bitərəf olduqları üçün heç bir təşkilati struktura malik deyillər. Ona görədə
həmin qrup deputatlara təkcə özləri seçilən dairələr deyil bütün ölkə ərazisində
olan dairə və məntəqələrdə komissiyalara nümayəndə göndərməsi absurddur. Tutaq
ki, Astaradan seçilmiş bitərəf deputat Qazağın ucqar kəndində komissiyaya necə
üzv verə bilər?
5. Parlament azlığının və
parlament coxluğunun təyin etdiyi komissiya üzvləridə əslində bitərəf olmalıdır. Və bu qanunun
tələbidir.
Etimad komissiyası:
Əslində ölkədə bütün
maraqlı tərəflərin etimad bəslədiyi seçki komissiyalarının yaradılmasına əşhədü
ehtiyac var. Son seçkilərin nəticəsinə uyğun olaraq mövcud hakimiyyət və real müxalifəti təmsil edən Milli Şura paritet əsasda seçki komissiyalarını formalaşdırmaldırlar. Fakt odur ki, bütün müxalifət Milli Şurada təmsil olunub. Kənarda qalan varsa belə onlarında marağı nəzərə alına bilər. Hakimiyyət yönlü partiyalar isə YAP-ın kvotasına aid edilməlidir.
Cəmiyyət tərəfindən bitərəfliyi və eyni zamanda obyektivliyi şübhə doğurmayan Leyla Yunus, Aslan İsmayılov, Ənvər Əliyev, Ibrahim Ibrahimli, Əlövsət Əliyev, Hacı İlqar İbrahimoğlu və sair şəxslərdən ibarət Mərkəzi Seçki Komissiyası formalaşdırılmalıdır.
Cəmiyyət tərəfindən bitərəfliyi və eyni zamanda obyektivliyi şübhə doğurmayan Leyla Yunus, Aslan İsmayılov, Ənvər Əliyev, Ibrahim Ibrahimli, Əlövsət Əliyev, Hacı İlqar İbrahimoğlu və sair şəxslərdən ibarət Mərkəzi Seçki Komissiyası formalaşdırılmalıdır.
Hakim partiyada öz növbəsində tanınmış
şəxslərdən ibarət tərkib müəyyən etməlidir. Yalnız bu yolla ölkədə etimad
mühitinin yaranmasına nail olmaq və həqiqi demokratik seçkilərin əsasını qoymaq
olar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder