8 Kasım 2013 Cuma

ETİMAD KOMİSSİYASI

Cəmi bir ay əvvəl ölkə və dünya ictimaiyyəti dünyada analoqu olmayan daha bir Azərbaycan möcüzəsinə şahidlik etdi. Seçkilər kütləvi saxtalaşdırıldı. 
 
ATƏT Demokratk Təsisatlar  və İnsan Haqları Bürosu seçki məntəqələrinin 58 faizində saxtakarlıq hallarının baş verməsini bəyan etdi. Bütün dünya dəhşətə gəlsədə azərbaycanlılar heç təəccüblənmədilər. Hətta nə 58 faiz?  Heç 98 faiz məntəqələrdə saxtalaşdırma bəyanatı da doğru deyil. Seçkilər 100 faiz məntəqələrdə saxtalaşdırılıb deyənlər də oldu.

Yadıma sinif yoldaşım Şamilin 2003-cü il seçkiləri ərəfəsində “lap Mehdi Sahibi Əl zaman zühur eləsə və gəlib Azərbaycanda prezidentliyə namizəd olsa da qutudan İlham Əliyev çıxacaq” deməsi düşdü.

Hakimiyyətin hər dəfə seçkiləri belə asanlıqla saxtalaşdıra bilməsinin əsas səbəblərindən biri bəlkədə birincisi seçki komissiyalarını inhisarında saxlamasından qaynaqlanır.

 Bəlkədə səhv edirəm amma növbəti mitinqlər də seçkilərin nəticələrinin ləğvi tələbi ilə yanaşı seçki komissiyalarının tərkibinin paritet əsasda formalaşdırılması tələbi mütləq olmalıdır.Seçicinin seçkiyə gəlməməsinin əsas səbəbi budur.

Hakimiyyətə izah edilməlidir ki, mövcud Seçki Məcəlləsində nəzərdə tutulan seçki komissiyalarının formalaşdırılması prinsipi cəfəngiyyatdan başqa bir şey deyil.
Mövcud qanunvericiliyə görə MSK-na 6 nəfər parlament çoxlugu 6 nəfər parlament azlığı 6 nəfər isə parlamentdə təmsil olunan bitərəflər tərəfindən təyin olunur.


Əsas diqqət yönəldiləsi məsələlərdən biri Bitərəflər 


1.Əvvəla əgər vətəndaş və ya deputat öz bitərəfliyini elan edibsə hansı haqla hökumət onları siyasətə qoşulmağa məcbur edir?

2. Parlamentdə olan bitərəf deputatlar əgər yığışıb bir mövqedən çıxış edirlərsə artıq bitərəf deyillər.

3. Bitərəf deputatların guya bitərəf seçiciləri təmsuil etməsi fikridə doğru deyil. Heç bir yerdə belə sorğu keçirilməyib. Bitərəf seçicilərin həm hakim partiyaya həm müxalifət qüvvələrinə həmdə çoxsaylı bitərəf və müstəqillərə səs verdiyini yəqin ki hami təsdiqləyər. Bəzi bitərəflər isə ümumiyyətlə seçkidə iştirak etmirlər.

4. Bitərəf deputatlar elə bitərəf olduqları üçün heç bir təşkilati struktura malik deyillər. Ona görədə həmin qrup deputatlara təkcə özləri seçilən dairələr deyil bütün ölkə ərazisində olan dairə və məntəqələrdə komissiyalara nümayəndə göndərməsi absurddur. Tutaq ki, Astaradan seçilmiş bitərəf deputat Qazağın ucqar kəndində komissiyaya necə üzv verə bilər?
5. Parlament azlığının və parlament coxluğunun təyin etdiyi komissiya üzvləridə  əslində bitərəf olmalıdır. Və bu qanunun tələbidir.

 Etimad komissiyası:

Əslində ölkədə bütün maraqlı tərəflərin etimad bəslədiyi seçki komissiyalarının yaradılmasına əşhədü ehtiyac var. Son seçkilərin nəticəsinə uyğun olaraq mövcud hakimiyyət və real müxalifəti təmsil edən Milli Şura paritet əsasda seçki komissiyalarını formalaşdırmaldırlar. Fakt odur ki, bütün müxalifət Milli Şurada təmsil olunub. Kənarda qalan varsa belə onlarında marağı nəzərə alına bilər. Hakimiyyət yönlü partiyalar isə YAP-ın kvotasına aid edilməlidir.

 Cəmiyyət tərəfindən bitərəfliyi və eyni zamanda obyektivliyi şübhə doğurmayan Leyla Yunus, Aslan İsmayılov, Ənvər Əliyev, Ibrahim Ibrahimli, Əlövsət Əliyev, Hacı İlqar İbrahimoğlu və sair şəxslərdən ibarət Mərkəzi Seçki Komissiyası formalaşdırılmalıdır.

 Hakim partiyada öz növbəsində tanınmış şəxslərdən ibarət tərkib müəyyən etməlidir. Yalnız bu yolla ölkədə etimad mühitinin yaranmasına nail olmaq və həqiqi demokratik seçkilərin əsasını qoymaq olar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder